DLS Cruise CRPP-TO1.7CX Toyota/Lexus/Subaru 7″ päivityskaiuttimet

Saatavuus: Varastossa

249,90 /pr


Ilmainen toimitus yli 100 € tilauksiin!

DLS Cruise CRPP-TO1.7CX Toyota/Lexus/Subaru 7″ päivityskaiuttimet

DLS Cruise CRPP-TO1.7CX on räätälöity 7″ koaksiaalikaiutinsetti, joka on tehty Toyota-, Lexus- ja Subaru-ajoneuvoille sekä valikoituihin Citroen ja Peugeot malleihin.

Ajoneuvokohtainen yhteensopivuus Suora soveltuvuus esim. Corolla, Prius, Yaris, RAV-4, C-HR, Auris, Aygo ja Avensis T25
• 7” lasikuitukartio – Dynaaminen, tarkka ja syvä bassotoisto
• Plug & play -asennus – Ei erillisiä adaptereita tai johtomuutoksia, kaikki mukana
• Tehonkesto jopa 90W RMS – Toimii myös ulkoisen vahvistimen kanssa
• Korkea herkkyys (91 dB) – Kuulostaa hyvältä jo tehdassoittimella

Tuotetiedot
DLS Cruise CRPP-TO1.7CX Toyota/Lexus/Subaru 7" päivityskaiuttimet

DLS CRPP-TO1.7CX on ajoneuvokohtainen 7″ koaksiaalikaiutinsetti, suunniteltu erityisesti takaovi kaiuttimien päivitykseen suosituimpiin Toyota-, Lexus-, Subaru- ja muihin saman rakenteen jakaviin automalleihin. Kaiutin tarjoaa aidon plug & play -asennuksen, tuoden DLS:n tunnetun luonnollisen ja musikaalisen äänenlaadun tehdasasennuksen tilalle. Kyseessä on täydellinen OEM+ -tason päivitysratkaisu – huomaamaton ulospäin, mutta vaikuttava kuuntelukokemus sisätiloissa.

TARKISTA OMINAISUUKSISTA TÄYDELLINEN YHTEENSOPIVUUSLISTA 

DLS CRPP-TO1.7CX on täydellinen ratkaisu, kun haluat päivittää autosi takaovikaiuttimet tinkimättä asennuksen helppoudesta tai äänenlaadusta. Se sopii saumattomasti yhteen CRPP-TO1.7-erillissarjan kanssa ja tuo koko autoon tasapainoisen ja nautittavan äänimaailman. Valitse DLS ja saat ensiluokkaisen päivityksen ilman kompromisseja – helposti, laadukkaasti ja tyylillä.

Äänenlaatu ja elementtiteknologia

Kaiuttimen rakenne perustuu DLS:n perinteiseen filosofiaan: luonnollinen, sävytasapainoinen ja musikaalinen toisto. 7″ elementti käyttää lasikuitulaminaattikartiota, joka yhdistää keveyden ja jäykkyyden ihanteellisella tavalla. Diskanttielementtinä toimii 25 mm silkkikalottidiskantti, jonka toisto on sävykäs ja tarkka. Diskantin jakosuotimessa on käytetty audiofiilitasoista Mundorf-kondensaattoria, joka varmistaa luonnollisen taajuusvasteen siirtymäkohdassa.

Kaiutin sisältää suuren magneetin ja tarkasti suunnitellun ripustuksen, mikä takaa laajan dynamiikka-alueen, hyvän kontrollin ja alhaisen särötason. Rakenne minimoi resonanssit ja tarjoaa tasapainoisen ja värittömän äänimaailman, joka säilyy kuunteluväsymystä aiheuttamattomana myös pitkillä ajomatkoilla.

Plug-and-play 7″ koaksiaalikaiutin valituille Toyota-, Lexus- ja Subaru-malleille. Helppo asentaa, täydellisesti yhteensopiva ja tuottaa luonnollisen DLS-äänentoiston selkeällä ja musikaalisella toistolla.

Suunnittelu ja rakenne

Kaiuttimessa on lasikuituvahvisteinen ABS-korikehys, joka yhdistää jäykkyyden ja keveyden. Asennussyvyys on maltillinen, joten se sopii useimpien ajoneuvojen oviin ilman muutoksia. Kaiutinverkko on suunniteltu suuntaamaan ääntä tehokkaasti matkustamoon, mikä parantaa läsnäolon tunnetta takaistuimilla.

Jakosuodin on integroitu ja toteutettu laadukkailla komponenteilla. Mundorfin kondensaattori mahdollistaa tarkan ylipäästön ja pehmeän taajuusvasteen siirtymän. Mukana toimitetaan kaikki asennuksessa tarvittava – DLS PRY-työkalu, ruuvit, johtosovitteet ja tyylikkäät tarrat viimeistelyyn.

Asennusohjeet ja käyttövinkit – sujuva asennus, paras lopputulos

DLS CRPP-TO1.7CX:n ehdoton vahvuus on sen huolella suunniteltu ajoneuvokohtainen istuvuus. Tämä tarkoittaa, että kaiuttimet sopivat suoraan alkuperäisiin asennuspaikkoihin – ilman modifiointia, ilman metallityötä, ilman kompromisseja.

Asennusvaiheet pähkinänkuoressa:

1. Irrota akun miinusnapa. Näin vältetään oikosulut ja sähkövauriot.

2. Poista ovipaneeli. Mukana tuleva muovinen PRY-työkalu tekee tästä helppoa ja turvallista – paneelit eivät naarmuunnu.

3. Irrota vanha kaiutin. Ota vanhat ruuvit talteen, ne saatetaan tarvita uudelleenasennuksessa.

4. Asenna DLS-kaiutin paikalleen. Varmista, että magneetti ei osu oven sisäpintaan ja että kaiutin pääsee liikkumaan vapaasti.

5. Tarkista, ettei johtoja jää puristuksiin. Etenkin oven lukko- ja valojohtimet on hyvä järjestää huolellisesti takaisin.

6. Kiinnitä ovipaneeli ja testaa toisto. Testaa kuitenkin toisto ennen ovipaneelien sulkemista.

Sisäänajo – näin saat kaiuttimista kaiken irti

Uudet kaiuttimet tarvitsevat sisäänsoittoa. Soita musiikkia maltillisella voimakkuudella noin 15–20 tunnin ajan ennen kuin arvioit lopullista äänenlaatua. Sisäänajon aikana ripustuksen mekaaninen liike vapautuu ja kartion vaste tasoittuu – ääni paranee erityisesti diskantin erottelussa ja basson kontrollissa.

Suositus:

• Soita musiikkia tai taajuuspyyhkäisyä (tone sweep) 15–20 tunnin ajan maltillisella äänenvoimakkuudella.

• Äänenlaatu paranee vähitellen: basso syvenee, dynamiikka avautuu ja toisto vakautuu.

Sisäänajon jälkeen elementti toimii täydellä kapasiteetillaan – juuri kuten DLS on sen virittänyt Ruotsissa.

Kaiuttimet on mitoitettu sopimaan tehtaan alkuperäisiin kiinnityspisteisiin. Liitännät tapahtuvat suoraan auton johtosarjaan, ilman leikkaamista tai juottamista.
Lue lisää
Sulje

YHTEENSOPIVUUSLISTA

Citroën
C1 (2014 – 2022) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
LEXUS
ES V (2002 – 2012) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
GS III (2006 – 2011) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
GS IV (2012 – 2020) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
IS (2001 – 2006) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
IS II (2006 – 2012) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
IS III (2012 – 2020) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
IS IV (2020 – 2022) – Eteen: CRPP-TO1.7
LM (2020 – 2022) – Taakse: CRPP-TO1.7
NX (2015 – 2021) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
NX II (2021 – 2022) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7
RX (1998 – 2003) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
PEUGEOT
108 (2014 – 2021) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
PONTIAC
Vibe (2003 – 2010) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
SCION
FRS (2012 – 2016) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
IA (2015 – 2018) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
IQ (2008 – 2015) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
IM (2016 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
TC (2004 – 2016) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
XA (2004 – 2009) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
XB (2004 – 2015) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
XD (2009 – 2014) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
SUBARU
BRZ (2012 – 2021) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
BRZ II (2021 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Crosstrek XV (2013 – 2018) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Forester III (2008 – 2013) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Impreza III (2007 – 2014) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Impreza IV (2014 – 2019) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Legacy V (2009 – 2014) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Legacy VI (2015 – 2019) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Outback IV (2012 – 2014) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
WRX/STI (2014 – 2017) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
WRX/STI VA (2018 – 2021) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
SUZUKI
Across (2020 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Swace (2020 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
TOYOTA
Alphard AH20 (2008 – 2015) – Taakse: CRPP-TO1.7
Alphard AH30 (2015 – 2022) – Taakse: CRPP-TO1.7
Altis (2013 – 2018) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Aqua (2012 – 2022) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Auris (2006 – 2021) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Avensis T25 (2003 – 2009) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Aygo (2014 – 2018) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
C-HR (2016 – 2019) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
C-HR (2019 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Camry V (1997 – 2001) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Celica (2000 – 2005) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Corolla IX/X Verso (2001 – 2012) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Corolla XI (2013 – 2018) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Corolla XII (2019 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Corolla Cross (2019 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Corolla GR (2022 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Crown SUV (2012 – 2016) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Echo (2000 – 2005) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Esquire (2014 – 2021) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Etios Liva (2012) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Fortuner (2004 – 2012) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Fortuner (2019 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Frontlander (2022 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
GT86 (2012 – 2016) – Eteen: CRPP-TO1.7
GT86 II (2016 – 2021) – Eteen: CRPP-TO1.7
GR86 (2022 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7
Harrier II (1998 – 2013) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Harrier III (2013 – 2020) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Harrier IV (2021 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Highlander (2001 – 2007) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Highlander III/IV (2008 – 2019) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Hilux (2006 – 2019) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Hilux (2020 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Innova (2015 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
IQ (2009 – 2015) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Izoa (2018 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Land Cruiser 100 (2003 – 2007) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7
Land Cruiser 200 (2008 – 2021) – Taakse: CRPP-TO1.7
Levin (2018 – 2022) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Matrix (2002 – 2014) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Mirai (2015 – 2022) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
MR2 (1997 – 2007) – Eteen: CRPP-TO1.7
Nav 1 (2012 – 2017) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Noah X (2018 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Prius C (2012 – 2021) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Prius C Crossover (2018 – 2022) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Prius I (2001 – 2005) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Prius II (2004 – 2009) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Prius IV (2016 – 2022) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Raize (2021 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
RAV4 (2001 – 2018) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
RAV4 (2019 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Sequoia I (2001 – 2007) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Sienna (1998 – 2004) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Sienta (2015 – 2021) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Solara I (1998 – 2003) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
SW4 (2006 – 2018) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Tundra II Double Cab (2000 – 2007) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Urban Cruiser (2009 – 2014) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Vellfire AH20 (2008 – 2015) – Taakse: CRPP-TO1.7
Vellfire AH30 (2015 – 2022) – Taakse: CRPP-TO1.7
Venza (2020 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Vios (2005 – 2018) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Voxy (2018 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Vitz (2005 – 2018) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Yaris/Vitz (2005 – 2011) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Yaris/Vitz (2011 – 2020) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Yaris/Vitz (2020 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Yaris IA (2015 – 2018) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Yaris (2021 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Yaris Cross (2021 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Yaris GR (2021 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX
Wildlander (2019 – 2023) – Eteen: CRPP-TO1.7, Taakse: CRPP-TO1.7CX

Tekniset tiedot

Tyyppi 2-Tie koaksiaalikaiutin
Koko
7″ / 178 mm lasikuitulaminaatti
Tehonkesto RMS 90W
Tehonkesto max 180 W
Impedanssi 4 Ohm
Herkkyys 91 dB (1W/1m)
Taajuusvaste 55 Hz – 25 000 Hz
Kartio Lasikuitu
Ripustus Kumi