TOIMITUSEHDOT -JA TAVAT

Verkkokaupan maksut tapahtuvat valitsemasi maksunpalveluvälittäjän kautta SSL-suojatussa yhteydessä.

Paytrail Verkkomaksu

Maksunvälityspalvelun toteuttajana verkkokaupassamme toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten
pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy tiliotteella tai korttilaskulla maksun saajana ja välittää
maksun kauppiaalle. Maksutapahtumaa koskevissa mahdollisissa reklamaatiotilanteissa pyydämme
ensisijaisesti ottamaan yhteyttä maksunvälityspalveluun.
https://www.paytrail.com/yhteystiedot

Klarna Lasku / Klarna Tili

Maksu jälkikäteen kotiin tai sähköpostiin tulevalla laskulla. Mahdollisuus myös osamaksuun Klarna Tili –
palvelun kautta. Lasku on maksettava laskulla lukevalle tilille laskulla olevalla viitteellä. Maksutapahtumaa
koskevissa mahdollisissa reklamaatiotilanteissa pyydämme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä
maksunvälityspalveluun.
https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Nouto myymälästä

Laskun voi maksaa etukäteen valitsemasi maksunvälityspalvelun kautta ja noutaa myymälästämme.
Pyydämme tarkistamaan tuotteen toimitustilanteen etukäteen myymälästä ennen kuin tulet noutamaan
tilausta.
Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24%, Maksu suoritetaan Euro valuutassa.
Jos jonkin tuotteen saatavuus loppuu tai pitkittyy kohtuuttomasti, pidätämme oikeuden yksipuolisesti
perua osia tilauksesta toimituksen nopeuttamiseksi. Lähetämme tilauksesta tilausvahvistuksen
sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamisen tilauksen
yhteydessä. Sopimus syntyy tilausvahvistuksen yhteydessä. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

TOIMITUSAIKA

Olemme nopeita siinä mitä teemme. Toimitusaika myymälän varastossa olevissa tuotteissa on alle 3-
vuorokautta, jos tuote lähetetään suoraan tavarantoimittajan varastosta toimitusaika voi olla pidempi
mutta ilmoitamme tästä tapauskohtaisesti.
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että jos tilauksesi on tehty ennen klo 12:00, lähtee se vielä saman päivän
aikana kuljetukseen ja tilaus on sinulla jo jopa seuraavana päivänä. Jos tilauksessa on tuotteita joiden
toimitusaikaa joudumme merkittävästi muuttamaan, olemme heti yhteydessä sinuun.
Jos tavaraa on tilaushetkellä varastossa, on sinun mahdollista noutaa se jo seuraavana arkipäivänä ja
noutona – samana arkipäivänä.
Verkkokauppamme lähettää sinulle lähetystunnuksen automaattisesti heti kun tuote siirtyy varastoomme
pakattavaksi.
Emme voi vaikuttaa toimitusaikaan jos toimituksen pitkittyminen johtuu kolmannen osapuolen virheestä,
lakosta tai luonnonmullistuksista.

ASIAKASPALAUTUKSET / PALAUTUSOHJEET

Ostaessasi tuotteen Radiokulman verkkokaupasta, myönnämme tuotteeseen 14 pv palautusoikeuden
Suomen kuluttajasuojalainsäädännön 6. luvun mukaisen etäkauppaa koskevan lain mukaan.
Asiakkaanamme sinulla on oikeus palauttaa ostos 14 vuorokauden sisällä siitä hetkestä alkaen kun olet
vastaanottanut ostokset, noutanut ne postista, tai kun olet saanut saapumisilmoituksen.

PALAUTUSOIKEUTTA KOSKEVAT RAJOITUKSET

Sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen samaan tapaan kuin olisit ostamassa tavaraa suoraan
myymälästämme. HUOM! Tavaraa ei kuitenkaan saa ottaa käyttöön.
Palautettavan tavaran tulee olla alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen
täysimääräistä rahojen palautusta varten. Mikäli palautuksessa ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai
se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, emme voi ottaa palautusta vastaan.
Älä siis liimaa alkuperäisiin tuotepakkauksiin palautelappusia, teippejä tai mitään muutakaan niihin
kuulumatonta.

Osoite asiakaspalautuksia varten on:
Tampereen Kone -ja Radiokulma oy, Satamakatu 2, 33200 TAMPERE, Puh 03-2140222

Palautusoikeus ei koske käytettyinä tai demolaitteina myytäviä tuotteita, erikoistilauksena toimitettuja tuotteita kuten esim. valmistajalta suoraan tilatut akustiikkalevyt (mikäli toimitus on ollut asiakkaan tilauksen mukainen), tuotteita jotka on valmistettu asiakkaan vaatimusten mukaisesti esim. kaiutinkaapelit tai hygieniatuotteita kuten esim. nappikuulokkeita.

Radiokulma.fi – verkkokaupan palautusehdot eivät koske myymälästä ostettuja tuotteita.
Myymälästä ostettujen tuotteiden peruutusehdoista tulee sopia erikseen myymälässä.

Tuote on pakattava niin, että tuotteen myyntipakkaus ei postin kuljetuksessa kärsi millään muotoa.
Asiakas on vastuussa tuotteesta siihen asti kun se meille saapuu.
Peruutuskaavake  tulee täyttää ennen tuotteen palautusta tai toimittaa se täytettynä
palautettavan tuotteen mukaan. Palautuksesta koituvista kustannuksista vastaa asiakas itse, ellei
yksittäisissä tapauksissa toisin etukäteen sovita. Mikäli ostos palautetaan ilman asianmukaisesti täytettyä
peruutuslomaketta veloitamme 15€ selvityskuluja.
Myymälästä ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto/palautusoikeutta.

PALAUTTAMISOIKEUDEN KÄYTTÄMISEN VAIKUTUKSET

Maksamme rahanpalautuksen sen jälkeen kun olemme vastaanottaneet ja tarkistaneet palautuksen
kohteena olevan tavaran ja edellytykset täysimääräiselle palautukselle, kuten edellisessä kappaleessa on
määritelty, täyttyvät. Suoritamme rahanpalautuksen sillä maksutavalla jota olette käyttäneet
maksaessanne ostoksenne verkkokaupassamme.
Mikäli olette käyttäneet maksutapana Klarna -laskua tai Klarna -tiliä ja tämä maksutapahtuma on ehditty
aktivoida, tulee teidän vastata tästä aiheutuneista transaktiokuluista, jotka muodostuvat 4€
laskutusmaksusta ja laskutuspalvelumaksusta joka on 2.95% laskun loppusummasta.
Mikäli olette käyttäneet maksutapana Paytrail -maksua, tulee teidän vastata tästä aiheutuneista
transaktiokuluista joka on 2% -provisio laskun loppusummasta.

TUOTEVIRHEIDEN KORJAAMINEN

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja palauttaa vioittuneen tuotteen
ns. asiakaspalautuksena Matkahuollon lähimpään toimipisteeseen, palautuskuluja ei sinun tällöin tarvitse
maksaa. Pyydämme myös etukäteen ilmoittamaan, että palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin, vai
toivotko että lähetämme vastaavan ehjän tuotteen vioittuneen tilalle. Tässä tilanteessa pyydämme
ilmoittamaan tilinumeron johon rahan palautuksen maksamme.

TIETOSUOJAKÄYTÄNTÖ

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen
tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä
suoramarkkinointiin tai mihinkään muuhunkaan tilauksen toimitusta koskemattomaan asiaan.
Manuaalinen aineisto säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin
tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.
Elektronisesti talletetut tiedot tiedot säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet
pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.

MUUTA

Jos on tiedossa, että tilauksen toimitus pitkittyy kohtuuttomasti jonkun tilaukseen sisältyvän tuotteen
takia, saatamme jakaa lähetyksen osiin ja toimituksia tulee tällöin enemmän kuin yksi.
Tällaisessa tilanteessa merkitsemme laskuun kaikki ne tuotteet jotka seuraavat perässä jälkitoimituksena
Mikäli Radiokulma.fi sivuilla olevissa hinta- ym. tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai
tietojenkäsittelyvirheitä, Radiokulma ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen
mukaisesti.
Tilaaja päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin.
Tuotteiden suomenkieliset ohjeet löytyvät pääsääntöisesti valmistajien kotisivuilta.

Tampereen Kone- ja Radiokulma Oy
Satamakatu 2 33200 TAMPERE 03- 2140 222