TOIMITUSEHDOT JA –TAVAT

Postiennakko
Tilaajan ilmoittamaan osoitteeseen. Maksu tapahtuu vasta postissa tuotetta noudettaessa. 
Postitus, pakkaus- ja käsittelykulut alkaen 8,00 €.

Verkkomaksut - Tilisiirrolla ennakkoon
Maksu tapahtuu asiakkaan ja pankin verkkopankkimaksun avulla. 
Tuote maksetaan heti tilauksessa saadun maksuilmoituksen mukaisesti ja laskun viitteellä. 
Postitus, pakkaus- ja käsittelykulut alkaen 6,70 €.
Yli 100,00 euron tuotetilaukset toimituskuluitta

Klarna Lasku / Klarna Tili
Maksu jälkikäteen kotiin tulevalla laskulla. Mahdollisuus myös osamaksuun Klarna Tili -palvelulla. 
Käsittely-, pakkaus- ja postituskulut Klarna Laskulla 10,70 € ja Klarna Tilillä 6,70 €.
Yli 100,00 eurot tuotetilaukset toikituskuluitta 
Lasku on maksettava laskulla lukevalle tilille laskulla olevalla viitteellä. 
Laskun maksuun liittyvissä asioissa palvelee Klarna Oy asiakaspalvelu arkisin klo 09:00 - 18:00 
puhelinnumerossa: 09 - 425 99 771. 
Lisätietoa Klarna Lasku ja Klarna Tili palvelusta seuraavista linkeistä: Klarna Lasku / Klarna Tili

Käteinen / Nouto Varastolta
Tee tilaus verkkokauppamme kautta ja valitkaa maksutavaksi NOUTO. 
Tuotteet ovat noudettavissa heti myymälästämme 
Tampereen Kone- ja Radiokulma Oy 
Satamakatu 2 33200 TAMPERE  
Maksu tapahtuu noutopisteessämme (Käteinen, Pankkikortti, Visa/Mastercard/Electron kortit).

Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24%, Maksu suoritetaan Euro valuutassa. 
Jos jonkin tuotteen saatavuus loppuu tai pitkittyy kohtuuttomasti, pidätämme oikeuden yksipuolisesti 
perua osia tilauksesta toimituksen nopeuttamiseksi. Lähetämme tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostilla. 
Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamisen tilauksen yhteydessä. 
Sopimus syntyy tilausvahvistuksen yhteydessä. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

TOIMITUSAIKA

Olemme nopeita siinä mitä teemme. Toimitusaikamme on lähes kaikissa tilauksissa alle 3-vuorokautta 
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että jos tilauksesi on tehty ennen klo 12:00, lähtee se vielä saman päivän aikana 
kuljetukseen ja tilaus on sinulla jo jopa seuraavana päivänä. Jos tilauksessa on tuotteita joiden toimitus aikaa joudumme
merkittävästi muuttamaan, olemme heti yhteydessä sinuun.
Jos tavaraa on tilaushetkellä varastossa, on sinun mahdollista noutaa se jo seuraavana arkipäivänä 
ja noutona - samana arkipäivänä.
Verkkokauppamme lähettää sinulle lähetyksen JJFI -tunnuksen automaattisesti 
heti kun tuote siirtyy varastoomme pakattavaksi. 

Emme voi vaikuttaa toimitusaikaan jos toimituksen pitkittyminen johtuu 
kolmannen osapuolen virheestä, lakosta tai luonnonmullistuksista.

ASIAKASPALAUTUKSET / PALAUTUSOHJEET

Jos haluat jostain syystä palauttaa tilatun tuotteen, katso seuraavat ohjeet:

1) Paketoi tuote tuotepakkaukseensa samalla tavalla kun se oli sinulle saapuessaan

2) Katso että jokainen ohjevihkonen ja pakettiin kuuluva osa on pakattu oikein

3) Paketoi tuotepakkaus erilliseen pahvilaatikkoon/pahviin - älä lähetä tuotetta ilman suojaavaa paketointia

4) Lataa asiakaspalautuskaavake .PDF muodossa - tulosta ja täytä

5) Laita paketin mukana tullut laskukopio ja asiakaspalautuskaavake palautettavan paketin mukaan

6) Postissa Asiakaspalautus:
Tampereen Kone- ja Radiokulma Oy 
Satamakatu 2 33200 TAMPERE 03- 2140 222

7) Olet vastuussa lähetyksestä ja sen kunnosta siihen asti kun se meille saapuu

PALAUTUKSISTA

Jos tuote on vioittunut tai muuten epäkelpo, lähetä tuote meille (asiakaspalautus) 
ja ilmoita haluatko uuden tilalle vai rahat takaisin. 
Molemmissa tapauksissa tulee lähetyksen mukana AINA olla ostoksen yhteydessä 
saamanne laskukopio. Rahapalautukset maksamme tilille viipymättä 1- viikon sisään.

Palauttaessanne tuotteen liittäkää mukaan laskumme sekä yläpuolelta ladattava 
asiakaspalautuskaavake tai vapaamuotoinen kirje, josta käy ilmi mitä vikaa tuotteessa on,
sekä mahdolliset vaihtotoiveet tai tilinumero rahojen palautusta varten.

Jos haluatte rahanne takaisin tuotteesta, koska se ei esimerkiksi täytä odotuksia tai on tullut liian myöhään, 
on sen oltava alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen täysimääräistä 
rahojen palautusta varten. Mikäli palautuksessa ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa 
tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, emme voi ottaa palautusta vastaan.

Älä siis liimaa alkuperäisiin tuotepakkauksiin palautelappusia, teippejä tai mitään muutakaan niihin kuulumatonta. 
Tuote on pakattava niin, että tuotteen myyntipakkaus ei postin kuljetuksessa kärsi millään muotoa. 
Asiakas on vastuussa tuotteesta siihen asti kun se meille saapuu.

Epäselvissä asioissa voit soittaa 03- 2140 222 (arkisin 9:00 - 18:00) tai tiedustella asioita sähköpostilla.
myynti (at) radiokulma.fi

Tuotteelle ei myönnetä palautusoikeutta, jos tuote on vartavasten ostajan pyynnöstä tilattu tai valmistettu.
Pidätämme oikeuden periä palautuskustannukset asiakkaalta jos asiakaspalautus 
on tehty aiheetta tai toimitusehtojen vastaisesti.

Posti-/Bussiennakkolähetyksen lunastamatta jättäminen 

Paketin palautuessa postista/matkahuollosta Tampereen Kone- ja Radiokulma Oy;lle veloitamme jälkikäteen lähetyskulut lunastamattomista posti/bussiennakkolähetyksistä 

Kuluttajansuojalaki 5. luku 

25 § (5.1.1994/16) Tilauksen peruuttaminen 

Jos ostaja rikkoo sopimuksen peruuttamalla tavaran tilauksen ennen tavaran luovutusta,
myyjällä ei ole oikeutta pysyä sopimuksessa ja vaatia kauppahinnan maksamista. 
Sen sijaan myyjällä on oikeus korvaukseen hänelle aiheutuvasta vahingosta 28 §:n mukaisesti. 

28 §(5.1.1994/16) Myyjän oikeus vahingonkorvaukseen 

Jos myyjä purkaa kaupan ostajan maksuviivästyksen vuoksi ennen kuin ostaja on saanut tavaran hallintaansa 
tai jos ostaja peruuttaa tavaran tilauksen 25 §:n mukaisesti, myyjällä on oikeus korvaukseen niistä erityisistä kustannuksista, 
joita hänelle on aiheutunut sopimuksen tekemisestä ja täyttämisestä ja jotka todennäköisesti jäävät hyödyttömiksi, 
sekä kaupan purkamisen tai peruutuksen vuoksi aiheutuvista erityisistä kustannuksista.

TIETOSUOJAKÄYTÄNTÖ

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen 
tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. 
Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin tai mihinkään 
muuhunkaan tilauksen toimitusta koskemattomaan asiaan.

Manuaalinen aineisto säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet 
pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.

Elektronisesti talletetut tiedot tiedot säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet 
osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.

MUUTA

Jos on tiedossa, että tilauksen toimitus pitkittyy kohtuuttomasti jonkun tilaukseen sisältyvän tuotteen takia, 
saatamme jakaa lähetyksen osiin ja toimituksia tulee tällöin enemmän kuin yksi. 
Tällaisessa tilanteessa merkitsemme laskuun kaikki ne tuotteet jotka seuraavat perässä jälkitoimituksena. 
Postiennakkotilauksissa pidätämme oikeuden yksipuolisesti perua tuotteita jotka jarruttavat muuta lähetystä jos näyttää siltä, 
että puuttuvaa tuotetta odotellaan pidempään kuin normaalisti.

Mikäli Radiokulma.fi sivuilla olevissa hinta- ym. tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, 
Radiokulma ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. 
Tilaaja päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin. 
Tuotteiden suomenkieliset ohjeet löytyvät pääsääntöisesti malmistajien kotisivuilta.

Tampereen Kone- ja Radiokulma Oy 
Satamakatu 2 33200 TAMPERE 03- 2140 222

 

 

Brändimme